Grupa Eura7 świętuje 25 lat pomagania firmom w zakresie marketingu i nowych technologii

Obchodząc swoje 25-lecie, Grupa Eura7 z dumą spogląda wstecz na dwa i pół dziesięciolecia innowacyjnych dokonań oraz znaczących wdrożeń kształtujących polski rynek marketingu i nowych technologii. Od momentu powstania w 1999 roku firma nieustannie wytycza trendy, poszerza zakres usług i wprowadza pionierskie rozwiązania, redefiniując standardy branżowe.

Inicjatywa Tato.Net jest związana z Grupą Eura7 od 2017 roku. Przez lata współpracy software house Eura7 zaprojektował i wdrożył portal społeczności ojcowskiej tato.net, a należąca do grupy agencja kreatywna abanana przeprowadziła szereg kampanii reklamowych, które przyczyniły się do budowania świadomości marki inicjatywy. Greta Winkler, Prezes Zarządu Tato.Net, podkreśla: „Zespół Eura7 wyróżnia nie tylko techniczna wiedza, ale również zrozumienie potrzeb klienta i umiejętność przekucia ich w realne rozwiązania. Realizacja projektu prowadzona była wzorowo, a prace przebiegały zgodnie z przyjętym harmonogramem, bez zbędnego angażowania naszych pracowników. Zaproponowana technologia i narzędzia okazały się być strzałem w dziesiątkę.” Założyciel Tato.Net, Dariusz Cupiał, w mediach społecznościowych również podkreśla wartość współpracy z Grupą Eura7, podając przykłady sukcesów osiągniętych dzięki ich zaangażowaniu.

Bartłomiej Radtke z HAVAS Media Group tak się wypowiada o współpracy z grupą: „Eura7 odpowiadała za techniczne wdrożenie Błyskawicznej Loterii LOTOS. W ramach współpracy dostaliśmy to, czego zazwyczaj brakuje software house’om: przejęcie odpowiedzialności za techniczne prowadzenie wdrożenia oraz terminowe i bezkolizyjne uruchomienie projektu.” Natomiast opinia Kamila Stanucha z Grad Parade jest następująca: „Z przyjemnością współpracowałem z Grupą Eura7 przy tworzeniu naszej strony internetowej Grand Parade, należącej do grupy William Hill, i jestem w pełni zadowolony z osiągniętych rezultatów. Ich zespół imponował zarówno szeroką wiedzą, jak i natychmiastową reaktywnością, prezentując skuteczność na każdym etapie procesu. Doskonale zrozumieli nasze cele i byli w stanie wdrożyć stronę, która nie tylko zachwyca wyglądem, lecz również działa niezwykle sprawnie. Z całego serca polecam firmę Eura7 wszystkim, którzy poszukują nie tylko rzetelnej, ale także innowacyjnej ekipy do tworzenia witryn internetowych.”

Software house i agencja reklamowa pod jednym dachem

Gdy w 1999 roku prezes i założyciel Grupy Eura7, Łukasz Wołek, rozpoczynał studia na kierunku Automatyka na AGH, nie mógł przewidzieć, że niewielka firma zajmująca się tworzeniem stron WWW stanie się jedną z najbardziej cenionych i doświadczonych firm marketingowych w Polsce. Dziś Grupa Eura7 to synergiczny ekosystem, na który składają się nowoczesny software house Eura7, kreatywna agencja reklamowa abanana oraz specjalizująca się w programach lojalnościowych spółka Viscale. W portfolio inwestycyjnym znajduje się również startup Nofsza, ekspert w obszarze loterii promocyjnych, dla którego firma dostarcza rozwiązania IT, integracje systemów, oprogramowanie do losowań, strony typu landing page oraz wsparcie w e-commerce.

„Kiedy 15 grudnia 1999 roku, jako student pierwszego roku, zakładałem firmę tworzącą strony internetowe, nawet nie śniłem, że pewnego dnia stanie się ona jedną z największych polskich grup marketingowych opartych wyłącznie na rodzimym kapitale” – wspomina Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Dodaje: „Od początku stawialiśmy na innowacyjność i rozwój talentów. Już w 2009 roku, jako jedni z pierwszych w branży, wprowadzaliśmy marki do mediów społecznościowych, takich jak Verbena i Góralki. Dziś nasze działania badawczo-rozwojowe koncentrują się na integracji sztucznej inteligencji z procesami i produktami. Dobrym przykładem jest Viscale Box – w pełni zautomatyzowany program lojalnościowy B2B, w którym digitalizacja dokumentów zakupowych uczestników opiera się na algorytmach AI. Takie rozwiązanie nie tylko obniża koszty wdrożenia i eksploatacji, lecz także wyznacza nowy standard efektywności. Obecnie Grupa Eura7 to przede wszystkim zespół najwyższej klasy specjalistów.”

Grupa Eura7 dzieli się wiedzą

Przez ostatnie 25 lat, dzięki przemyślanym programom stażowym, firma dała setkom młodych profesjonalistów szansę na rozwój w dynamicznym środowisku marketingowo-technicznym, kształtując kolejne pokolenia liderów i innowatorów. Grupa Eura7 prowadzi podcast Marketing Ludzkim Głosem, w którym udział wzięli m.in. Michał Wojas z Wojas S.A., Piotr Golczyk – autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”, Łukasz Wala z Grupy Maspex, czy Maciej Herman – CEO LOTTE Wedel.

„Ćwierćwiecze działalności to dla nas nie tylko okazja do świętowania, lecz także impuls do dalszego rozwoju” – podkreśla Maks Michalczak, Head of PR and Content Marketing. „W dalszym ciągu będziemy dostarczać innowacyjne narzędzia, pomagające naszym klientom sprostać coraz to nowszym wyzwaniom cyfrowego świata. Wierzę, że przed nami jeszcze wiele ambitnych projektów, owocnych współprac oraz sukcesów, które ponownie przesuną granice możliwości w marketingu.”

Przyszłość Grupy Eura7

Grupa Eura7 zamierza konsekwentnie umacniać swoją pozycję jako strategiczny i innowacyjny gracz rynkowy. Plany na najbliższą przyszłość obejmują dalszy rozwój funkcjonalności Viscale Box, poszerzanie oferty o rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji oraz tworzenie zintegrowanych ekosystemów marketingowych, zapewniających markom bezpieczne i efektywne działanie w erze cyfrowej. Firma jest także otwarta na nowe inwestycje i współprace biznesowe porównywalne do zaangażowania w projekt Nofsza. W nowe spółki może zaangażować się jako partner technologiczny lub odpowiedzialny za promocję i marketing.

Artykuł sponosorowany