Platforma Erli ogłosiła swoje osiągnięcia za rok 2023. W ciągu minionego roku firma zanotowała imponujący wzrost, wykonując ponad 3,6 miliona transakcji, co stanowiło wzrost o 133 proc., osiągając przy tym wartość zbliżoną do 740 milionów złotych, co oznaczało wzrost o 60 proc.
W roku 2023 platforma odnotowała znaczący wzrost swojego przychodu netto, który wyniósł 91 milionów złotych, co stanowi wzrost o 130 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Dodatkowo, w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba sprzedawców na platformie wzrosła z 14 tysięcy do 22 tysięcy, natomiast liczba zarejestrowanych użytkowników podwoiła się, wzrastając z 1,4 miliona do 3 milionów.
W minionym roku kategoria „dom i ogród” cieszyła się największą popularnością na platformie Erli, odpowiadając za 52 proc. całkowitej sprzedaży. Ponadto, zauważalny wzrost zanotowały kategorie takie jak „supermarket”, „moda” i „zdrowie”. Segment produktów motoryzacyjnych także dynamicznie się rozwija.
Nowością jest aplikacja mobilna platformy, która zadebiutowała we wrześniu 2023 roku i od tego czasu została pobrana około 1,3 miliona razy. W obecnym roku platforma Erli ma zamiar kontynuować rozbudowę swojej oferty produktowej oraz inwestować w nowe rozwiązania technologiczne.
Źródło: businessinsider.com.pl
Przy współpracy z SAWAY